Porozmawiajmy

Jaki termin wybierasz?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Niezależnie od tego, gdzie jesteś odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Przez telefon, Skype, Facebook Messenger – Ty wybierasz. Właśnie rozpoczynasz urlop, czy może dopiero co wróciłeś z nieudanej podróży i nie masz czasu na wizyty w kancelarii? Nie musisz, my „przyjdziemy” do Ciebie. Skorzystaj z możliwości konsultacji, jeśli chcesz omówić swoją sprawę, wyjaśnić wątpliwości, dopytać o rozwiązania.

Dlaczego my?

W skrócie – bo my już mamy wiedzę i doświadczenie – co jest istotne zwłaszcza wtedy, gdy musisz zareagować natychmiast i podjąć ważne decyzje. Po prostu.

Zobacz, o czym możemy porozmawiać

Wybierasz się na wakacje i chcesz sprawdzić swoje biuro podróży.

Zastanawiasz się nie tylko dokąd pojechać na wypoczynek, ale też które biuro najlepiej wybrać? A może masz już wybranego touroperatora, ale nie do końca rozumiesz zapisy w umowie, albo po prostu przeraża Cię konieczność przeczytania kilkudziesięciu stron tekstu?

Warto nie tylko znać, ale i rozumieć treść swojej umowy – bo to ona jest podstawą do kwestionowania wszelkich niezgodności. Wskazuje też Twoje obowiązki, których niedotrzymanie może zniweczyć starania o ewentualną rekompensatę.

Jak możemy Ci pomóc podczas naszej rozmowy?

Sprawdzimy wybrane przez Ciebie biura podróży i podpowiemy, na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze touroperatora. Pomożemy Ci przy podpisywaniu umowy, zweryfikujemy jej projekt i uzupełnimy o te zapisy, które zadbają o Twój komfort, bezpieczeństwo i beztroskie wakacje.

Potrzebujesz pomocy, bo biuro właśnie zmieniło istotne warunki umowy.

Jeszcze nie wyruszyłeś z domu, a już masz informację, że biuro mocno zmieniło warunki Waszej umowy? Czy może zaraz po wylądowaniu spotkała Cię przykra wakacyjna niespodzianka? Nie ten widok, nie ten pokój, nie ten hotel, czy może wręcz nie ta wyspa? Co robić, jak reagować, żeby dostać to, na co umawiałeś się z biurem podróży i skutecznie ratować swój urlop?

Jak możemy Ci pomóc podczas naszej rozmowy?

Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez cały proces. Po pierwsze podpowiemy jak, kiedy i w jakiej formie trzeba zgłosić uwagi, po drugie, jak najlepiej reagować np. w sytuacji, kiedy rezydent unika przyjęcia Twojego zgłoszenia. Po trzecie co robić, by jeszcze na miejscu najlepiej zadbać o niepodważalne dowody i wiarygodnych świadków, czyli solidne podstawy Twojej reklamacji.

Po powrocie z nieudanych wakacji chcesz złożyć reklamację, ale zastanawiasz się, czy warto i co możesz zrobić.

Pewnie słyszałeś, że przysługuje Ci obniżka ceny, odszkodowanie i zadośćuczynienie za zmarnowany urlop, ale nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać, gdzie szukać pomocy, jakie są terminy albo w jakiej formie najlepiej jest złożyć pismo z reklamacją.

Jak możemy Ci pomóc w czasie naszej rozmowy?

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, wyjaśnimy terminy, wskażemy podstawy prawne, pomożemy zebrać i uporządkować fakty oraz wskażemy te kwestie, które mogły jeszcze umknąć Twojej uwadze. Podpowiemy jak wycenić Twoje szkody i oszacujemy wysokość możliwej rekompensaty. Sama merytoryczna wiedza bez owijania w bawełnę.

A może jesteś już gotowy, żeby nam już to zlecić?

Napiszcie za mnie reklamację

A może jesteś właśnie po (nieudanej) reklamacji i chcesz dowiedzieć się co jeszcze możesz zrobić, by skutecznie ubiegać się o rekompensatę za zmarnowany urlop.

Biuro podróży odrzuciło Twoją reklamację, chociaż jesteś przekonany, że Twoje zarzuty były słuszne, a zaniedbania organizatora ewidentne? Masz poczucie krzywdy i wrażenie, że nic już nie da się zrobić?

Jak możemy Ci pomóc podczas naszej rozmowy?

Po pierwsze przyjrzymy się Twojej reklamacji i odpowiedzi touroperatora oraz wskażemy Ci  kolejne możliwości ubiegania się o rekompensaty. Po drugie podpowiemy, jakie powinny być następne kroki i dobrze Cię do nich przygotujemy.

Masz inne pytania?

Jeśli są jeszcze jakieś zagadnienia, które chciałbyś poruszyć podczas naszej rozmowy – śmiało – odpowiemy na wszystkie pytania odnośnie wakacji z biurem podróży.

Kilka ważnych kwestii

Nie zapomnij!

Dobrze się przygotuj, odszukaj i prześlij nam wszystkie związane ze sprawą dokumenty, wypisz sobie najważniejsze pytania – pomyśl, jak najlepiej wykorzystać swój czas.

Z kim porozmawiam?

Twoją pomocą będzie doświadczony radca prawny.

Ile to potrwa?

Masz do dyspozycji 45 minut.

Ile to kosztuje?

Zapytaj o aktualną cenę

Jak wygląda cały proces?

Pamiętaj – im więcej szczegółowych informacji od Ciebie dostaniemy, tym bardziej konkretna i wartościowa dla Ciebie będzie nasza rozmowa.

1. Termin

Zarezerwuj termin korzystając z formularza poniżej. Krótki opis Twojej sprawy – w tym podanie od razu nazwy biura podróży, daty zakupu wycieczki, daty powrotu z wakacji – pozwoli nam szybciej przygotować się do rozmowy.

2. Zapłata

Wyślemy Ci dane do przelewu oraz listę dokumentów, których potrzebujemy, takich jak m. in.: Twoja umowa z biurem podróży, OWU i inne. W sytuacjach naprawdę pilnych prześlij nam dowód zlecenia przelewu.

3. Potwierdzenie

Po otrzymaniu płatności i (opcjonalnie) dokumentów wyślemy Ci email z potwierdzeniem terminu naszego spotkania. Możemy porozmawiać telefonicznie, poprzez Skype lub FB Messenger – Ty wybierasz.

4. Rozmowa

W umówionym dniu i ustalonej godzinie odpowiadamy na Twoje pytania. Jeśli chcesz zmienić ten termin możesz to zrobić bezkosztowo, jednak nie później niż na 24 h. Inaczej będziemy mieli prawo pobrać karę (50 proc. ceny).

Jaki termin wybierasz?

W czym możemy Tobie pomóc?