O nas

Kim jesteśmy

Jesteśmy eksperckim serwisem i zespołem radców prawnych Kancelarii Prawnej KEMPA I WSPÓLNICY. Wspieramy niezadowolonych klientów biur podróży w dochodzeniu swoich praw. Pomagamy uzyskać należne rekompensaty, edukujemy w zakresie prawa turystycznego, reprezentujemy w sporach z biurami. Po prostu.

Komu pomagamy

Wam. Turystom, których wyczekane wakacje zamieniły się w zły sen z powodu niekompetencji, zaniedbania czy ignorancji organizatora. Bo za wakacje już zapłaciliście, a w sytuacji, gdy były one dalekie od wymarzonych, czujecie się po prostu oszukani.

Dając Wam konkretne argumenty, zmieniamy mentalność biur podróży i pracujemy nad tym, aby traktowały swoich klientów z szacunkiem – nie tylko etapie sprzedaży wycieczki.

Kto za tym stoi

My. Prawnicy, którzy się na tym znają. Samodzielne dochodzenie swoich praw bywa uciążliwe i długotrwałe, a biura podróży mają swoje sposoby na zniechęcenie do ubiegania się o rekompensaty za zmarnowane wakacje.

Dajemy Wam wsparcie, wiedzę i twarde argumenty. Jesteśmy gotowi na poprowadzenie sprawy przed sądem, jednak dołożymy wszelkich starań, aby najpierw znaleźć dla Was zadowalające rozwiązania pozasądowe. Bez stresu.

Nasz blog

Jest dla Was. Od lat przyglądamy się branży turystycznej. Komentujemy ją na na naszym blogu i w mediach. Nie zgadzamy się na nieuczciwe praktyki, pokazujemy, które klauzule i umowy faworyzują touroperatora. Waszym kosztem.

Piszemy dla turystów, którzy chcą wiedzieć jak unikać pułapek i na co zwracać uwagę podpisując dokumenty. Opowiadamy prawdziwe historie i podpowiadamy co robić, aby biura podróży zapłaciły za swoje błędy.

Co to znaczy zmarnowany urlop?

To rozczarowanie, stres i zawiedzione nadzieje, co do oczekiwanych przyjemności z wakacji. To także prawne określenie roszczenia wobec biura podróży za utratę możliwości zrelaksowania się i wypoczynku. Stąd też nazwa naszego serwisu – miejsca, w którym znajdziesz pomoc i wsparcie w sytuacji, gdy biuro podróży właśnie zmarnowało Twój urlop. I będziesz mógł łatwo nas odszukać.

Jak możemy Ci pomóc?

– wycenimy Twoje roszczenie;
– przygotujemy profesjonalną reklamację;
– poprowadzimy Twoją sprawę.

Skontaktuj się z nami. Zleć sprawę. Uzyskaj odszkodowanie.

Dlaczego my?

Zaledwie 1 proc. podróżnych wie, że w przypadku kłopotów z biurem podróży może ubiegać się o odszkodowanie lub zadośćuczynienie za swoje nieudane wakacje… To niewiele w zestawieniu z rosnącą z roku na rok liczbą polskich turystów. Dlatego zależy nam na tym, żeby zwiększać tę świadomość, przełamywać stereotypy związane z przekonaniem, że klient po nieudanych wakacjach nie ma szans w konfrontacji z biurem podróży, pokazywać pozytywne przykłady tych, którzy walczyli i wygrali z nieuczciwością, lenistwem oraz brakiem profesjonalizmu „swojego” touroperatora.

1. Marka

Jesteśmy rozpoznawalnym na rynku serwisem skoncentrowanym wyłącznie na pomocy rozczarowanym klientom biur podróży – mamy po prostu wiedzę i doświadczenie na tym polu. Stanowimy więc mocne i merytoryczne wsparcie.

 

2. Zadanie

Na bieżąco śledzimy zmiany, jakich biura podróży dokonują w formularzach umów i OWU, które jest nienegocjowalne i w dodatku napisane bardzo małym drukiem. Skoro te ważne dla podróżnych informacje potrafią się zmienić nawet kilka razy w sezonie, naszą rolą jest zadbać, by nie zadziałały na Twoją niekorzyść.

3. Wiedza

Analizujemy działania i argumentację biur podróży podczas sporów sądowych. Dlatego  już na etapie pisania reklamacji jesteśmy w stanie przewidzieć i wyprzedzić ich reakcje, wytrącając im z ręki te najbardziej ograne argumenty.

4. Zmiana

Bo po zmianie przepisów nie ma już jednego, stałego dla wszystkich biur podróży ustawowego trybu wniesienia reklamacji. A to oznacza, że każdy touroperator może go sobie samodzielnie wyznaczyć i zapisać w tej części umowy, której nie można negocjować. Dbamy więc o to, by Twoja reklamacja została złożona prawidłowo i we właściwym terminie.

5. Detal

Dbamy o szczegóły. Realizujemy w praktyce hasło Kancelarii Prawnej KEMPA I WSPÓLNICY, pamiętając, że nawet najdrobniejsze szczegóły mogą obfitować w znaczenia. Dlatego chcemy je poznać i przygotować najlepsze rozwiązania. Dla Ciebie.

6. Filozofia

Bo zajmując się tym zawodowo dobrze wiemy, ile niepotrzebnych nerwów i czasu może kosztować Cię spór z biurem podróży. Dlatego reprezentowanie swoich interesów i egzekwowanie roszczeń od niesolidnego biura podróży możesz powierzyć nam. Po prostu.

Co mówią nasi klienci?

Nawet się nie spodziewałem, że w ramach konsultacji dostanę tak wiele informacji. I to samych konkretów. Za niewielkie w sumie pieniądze.- Jacek
Informację o wypłacie nam odszkodowania odebraliśmy z satysfakcją zabarwioną poczuciem dobrze spełnionego obowiązku! Raz jeszcze dziękujemy.- Elżbieta i Andrzej
Dzięki wskazówkom radcy prawnego byliśmy w stanie samodzielnie napisać reklamację, która chwyciła! Po pierwsze zaoszczędziliśmy, bo nie musieliśmy korzystać ze wsparcia kancelarii, a po drugie biuro wypłaciło nam ponad 2 tys. odszkodowania! Mamy kasę na kolejne wakacje i wiedzę, jak zachować się na przyszłość. Dzięki!- Małgorzata i Marek
Miły i profesjonalny kontakt telefoniczny, ale przede wszystkim ogromne wsparcie w naprawdę podbramkowej sytuacji. Rezydentka zmuszona do przyjęcia reklamacji, pokój zmieniony, a urlop uratowany;)- Ela, Jacek i Maja
Cieszymy się, że udało się nam sprawę doprowadzić do końca i dziękujemy za pomoc Państwa kancelarii. Pocieszające jest także to, że druga strona poniosła w sumie koszty dużo wyższe niż nawet oddanie nam całkowitej ceny wycieczki.- Marta i Jarosław
Zostałem wysłuchany i zrozumiany, a potem dostałem do ręki bardzo profesjonalnie przygotowaną reklamację.- Adam