Czy wiecie, że kupując wycieczki LAST MINUTE macie TAKIE SAME prawa, jak Ci, którzy kupili je kilka miesięcy wcześniej? Nawet jeśli o urlopie decydujecie w ostatnim możliwym momencie. Nawet jeśli wycieczka była już mocno przeceniona i kupiliście ją bardzo okazyjnie. Nawet, jeśli odkupiliście ją od kogoś, komu nagle zmieniły się... Czytaj więcej →
sie
29
sie
21
O ile dostaliście od Rainbow Ogólne Warunki Uczestnictwa (OWU) w formacie PDF, to odszukanie zasad regulujących tryb reklamacyjny nie powinno być trudne. Bo Rainbow, jako jedno z nielicznych biur podróży, publikuje swoje OWU w dość prostej i czytelnej formie. O ile mówimy o formacie PDF. Gorzej, gdy nie dostaliście OWU... Czytaj więcej →
sie
11
Coraz więcej klientów decyduje się na kontakt z nami będąc jeszcze na nieudanych wakacjach. Jedno z pierwszych pytań, które słyszymy brzmi: "co robić, jak postępować?". Wszystkim odpowiadamy tak samo: "po pierwsze zgłosić przedstawicielowi biura wszystkie uwagi." I zawsze przypominamy, że trzeba zrobić to tak, żeby mieć w ręku twardy dowód... Czytaj więcej →
sie
08
Reklamację nieudanych wakacji napiszemy za Was. W skrócie – bo to jest coś, co robimy na co dzień, więc Waszą reklamację napiszemy szybciej. Oszczędzimy Wam sporo czasu i nerwów. Ale po kolei. Profesjonalna reklamacja nieudanych wakacji - po co? Dlaczego ważne jest przygotowanie solidnego, napisanego poważnym, profesjonalnym językiem pisma reklamacyjnego?... Czytaj więcej →
lip
26
„Po co pisać, można ją złożyć przez wygodny formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie” usłużnie podpowiada TUI. I rzeczywiście, formularz jest, więc niezadowoleni klienci tego biura podróży zamiast pisać swoją reklamację mogą ją zwyczajnie wyklikać. I to w kilka minut. Jaki jest tego efekt? Klient jest przekonany, że zyskuje, bo... Czytaj więcej →
lip
25
Czy wiecie, że coraz więcej linii lotniczych odrzuca reklamacje złożone w Waszym imieniu przez pośredników? Dotyczy to tzw. low costów, czyli tanich przewoźników lotniczych. O co tu chodzi? Otóż, np. Ryanair Sun zastrzega w swoim OWU, że odrzuci Waszą reklamację, jeśli złożycie ją za pośrednictwem np. kancelarii prawnych czy firm odszkodowawczych. Macie... Czytaj więcej →
lip
23
„Prosimy o dokładne i uważne zapoznanie się z Warunkami Imprez Turystycznych TUI Poland (…) Zawarcie umowy o udział w imprezie turystycznej jest traktowane jako pełna akceptacja zaprezentowanych Warunków (…)” czytamy we wstępie do najbardziej aktualnego 76 wydania. Po czym następuje 6 bitych stron pisanych maczkiem (czcionka 6). Oczy bolą, łzawią... Czytaj więcej →
lip
17
Dlaczego muszę płacić za usługę przed jej wykonaniem, a nie jako success fee? W największym skrócie. Bo samego success fee nie możemy stosować. Jednak po kolei. Opłata success fee, czyli w gąszczu prawnych uwarunkowań Jako kancelaria prawna działamy w gąszczu wielu uwarunkowań. Z jednej strony jesteśmy przedsiębiorcami – ponieważ kancelarie muszą... Czytaj więcej →
lip
16
Czy wiecie, że wiele biur podróży zastrzega, że nie wyraża zgody na rozwiązywanie sporów konsumenckich w trybie innym niż reklamacja lub sąd? Zatem tryb reklamacyjny to w tej chwili wciąż najszybszy sposób na pozasądowe rozwiązanie sporu z biurem podróży. Tym bardziej trzeba zrobić to dobrze i napisać takie pismo, które będzie jednocześnie mówiło... Czytaj więcej →
lip
11
W największym skrócie. Bo jesteśmy pewni ich merytorycznej wartości dla Ciebie. Konsultacje prawne - porozmawiaj z radcą o swojej sprawie bez wychodzenia z domu Po kolei. „Konsultacje” możesz nam zlecić nie wychodząc z domu za pomocą naszej platformy Zmarnowanyurlop.pl ™ W ramach tej usługi przez godzinę (a często dużo dłużej)... Czytaj więcej →